26 Mayıs 2008 Pazartesi

iki ayşe bir elma

3 yorum:

ayse dedi ki...

her gün yeni bir blog açacağına eski bloglarına yazı yaz. seni ayşe seni! :)

ay biri ben miyim yoksa ne?!

canguzel dedi ki...

iki ayşe bir elma eder mi? elmanın yarısı bir ayşe mi yoksa? yoksa bir elmanın içinde iki kurtçuk mu onlar?kurtçukların elma içinde kıvrıla kıvrıla yol alışını düşündükçe kendimi unutuyorum. kendimi unuttukça elma içinde açılan o dar koridorlardan kıvrıla kıvrıla geçiyorum.. bedenim bir kurtçuğa dönüyor. ruhum elmanın dışında..ben kendimden geçiyorum.. kendinden geçen, -vazgeçip geçen- bir kurtçuk gibi elmanın içinden geçen, elmanın çekirdeklerinin olduğu o öze mi ulaşır, yoksa özünden kıvrıla kıvrıla kabuğa mı gelip başını uzatır? şimdi artık bunu düşünüyorum...bunu düşünürken ayşe'nin kim olduğunu da düşünüyorum...
ayşe?

gazoz kapağı dedi ki...

efendim sevgili kurt arkadaşım